MUD je ameriški proizvajalec ličil, ki je predvsem izobraževalna ustanova, njihova maloprodajna linija pa je sekundarnega pomena. Do sedaj so poudarek dajali širitvi mreže šol, interjer trgovin pa je bil prepuščen preprodajalcem, zato so si želeli nove prepoznavne podobe, ki bi bila predpisana in poenotena za cel svet. Takoj je postalo jasno, da si naročnik želi zasnove, ki bi se razlikovala od obstoječih trgovin z ličili in bolj kot glamur izžarevala kreativnost. Skušali smo ustvariti interjer, ki bi obenem izžareval energijo umetniškega ateljeja, delavnice, laboratorija ter eleganco trgovine z ličili ali kozmetičnega salona. Koncept trgovine je podrejen filozofiji podjetja, ki si je zamislilo inovativen izobraževalno prodajni koncept, zato je prostor razdeljen na tri cone, razstavno/kreativno, prodajno/družabno ter izobraževalno/delovno. Trgovina je vedno sestavljena iz perforirane stene, ki omogoča razstavljanje proizvodov in kreativno izražanje z raznimi barvnimi zatiči, elastikami, trakovi..., delovnih miz s profesionalno osvetlitvijo, kjer ob nakupu podučijo stranke o uporabi proizvodov ter prodajnega pulta, ki je hkrati namenjen tudi druženju.
Avtor: plusminus30
Naročnik: Mud Slovenija d.o.o.
Leto: 2017
Stanje:
Fotografije: Nataša Segulin